Vertigoya Pratik Yaklaşım Kursu - 4

Vertigoya Pratik Yaklaşım toplantı serisinin dördüncüsü 14 Eylül 2013 tarihinde Ankara Bayındır Hastanesi Söğütözü Konferans Salonunda yapıldı.

Dr.Nuri ÖZGİRGİN başkanlığında gerçekleşen toplantıya Ankara ve Türkiye'den yüze yakın meslektaşımız katılırken Konuşmacı olarak Dr.Özgirgin dışında Dr.Fazıl Necdet ARDIÇ, Dr.Ali ÖZDEK, Dr.Enis Alpin GÜNERİ, Dr.Nazım KORKUT, Dr.Armağan İNCESULU, Dr.Mete KIROĞLU, Dr.Onur ODABAŞI ve Dr.Yıldırım BAYAZIT da konuşmacı olarak katıldılar.

• Vestibüler sistem , Fizyolojiden pratik uygulamaya. (vestibüler sistem fizyolojik ögelerinin vestibüler değerlendirmeye yansıması) Vestibulo-okuler ve Vestibulo-spinal refleksler, objektif değerlendirme yöntemleri ve yorum. Spontan nistagmus, Gaze (horizontal ve vertikal) ve Head shaking test, Optik fiksasyonun klinik önemi: Nuri Özgirgin
  • Hastanın pratik yatakbaşı/ofis değerlendirilmesi, Anamnez, yatakbaşı testleri (Romberg /fukuda testi (VSR); Serebeller testler /Tandem Walk): Fazıl Necdet Ardıç
  • Yeni testler : (V)HIT VEMP Ali Özdek
  • Pozisyonel testler: Pozisyonel başdönmeleri ve tedavisi: Enis Alpin Güneri